FDP Kapsalon - GESLOTEN

FDP Kapsalon - GESLOTEN

FDP Hair Salon - CLOSED

Locatie Icoon

Kembangan Plaza #B1-06, Jalan Masjid 18, , Singapore, 418944

Franz De Paris (FDP) Kapsalon, opgericht in 1976, baant al jaren een weg in de mannenhaarmodescene in Singapore.

Of het nu gaat om een ​​knipbeurt, een restyle of een totale make-over, dan wil je hier je kop aan kop hebben.

Weekdag: 10:30 - 19:30 / 20:30

Weekend: za 10:30 - 18:00

Dichtstbijzijnde station: MRT-station: Kembangan (EW6)

Voordelen:
Shop
spa
tarief FDP Kapsalon - GESLOTEN
3
Publieksbeoordeling

Gebaseerd op 14 stemmen

J
Jesse

4-Jan-2017

Vreselijke ervaring!

Ik kan niet uitdrukken hoe teleurgesteld ik ben in FDP. Nadat ik zoveel onderzoek had gedaan naar het kiezen van een goede plek, wilde ik er echt van houden. Ik ben woedend en GRONDIG WALGELIJK. Ik heb weken besteed aan het lezen van artikelen en forums over de beste colorist voor blond haar en toen ik FDP eenmaal had gevonden, kreeg ik ongeveer $ 400- $ 500 voor highlights. Ik heb mijn haar net op tijd laten doen voor de feestdagen. Angeline de colorist/eigenaar en ik besloten dat we balayage en een Olaplex-behandeling zouden doen, er werden nooit kosten besproken. Ik legde duidelijk uit dat ik wat dunne highlights rond mijn gezicht wilde om het te omlijsten, zodat het helderder zou zijn. Ik had ook verschillende referentiefoto's. Ik zei dat ik wat van mijn koelgekleurde platina onderaan wilde houden, zodat het meer een ombre kan zijn - geen probleem. 7 uur later was het tijd om mijn haar te stylen. In plaats van het goed uit te blazen met een borstel, gebruikte ze eigenlijk gewoon een strijkijzer. Ik heb dun, gekleurd haar; er kwam veel stoom uit mijn haar toen ze het deed en het begon een beetje verbrand te ruiken. Ik hield het in mijn achterhoofd, zij zou het het beste weten en ik vertrouwde haar. Uiteindelijk zag mijn haar er goed uit en voelde ik me gelukkig. Toen ik ging betalen, vertelde ze me dat het iets meer dan $ 1,000 was ... maar met kortingen was het $ 800 +. Ik vroeg het in het begin niet omdat ik aannam dat het ongeveer $ 500, misschien $ 600 zou zijn vanwege de behandeling. Ik heb nog nooit meer dan $ 650 betaald voor mijn haar (volledige haarhoogtepunten en behandeling). Ik wist eigenlijk niet wat ik moest doen - ik voelde me gevangen en geschokt dat ze me niet op zijn minst hadden gewaarschuwd dat het zo duur zou zijn. Ik heb er eigenlijk voor betaald omdat ik niet wist wat ik anders moest doen. DE VOLGENDE OCHTEND ... bekroop me een gevoel van afschuw en afkeer. De verbrande geur was niet verdwenen. Ze hebben mijn haar gebraden. Er zijn krankzinnige gespleten haarpunten aan de onderkant (zelfs nadat ik een snee had) en als ik mijn handen door mijn handen laat gaan, vallen sommige uiteinden er gewoon af, waardoor gebroken uiteinden op de grond achterblijven. Ook had mijn haar nooit volume omdat het gewoon was gestijld met een strijkijzer. Ik merkte ook dat hoewel de bovenste lagen van mijn haar er geweldig uitzagen, ze mijn gezicht niet had omkaderd met dunne blonde highlights zoals ik had gevraagd. En ze vertelde me IN HET BEGIN dat FDP bekend stond om zijn strategische aandacht. Als ik mijn haar achter mijn oren stop of in een paardenstaart doe, zie ik eruit als een stinkdier, het kleurverschil is zo enorm (lichtblond met bijna bruin) OVERAL behalve de bovenkant van mijn haar. De zijkanten en onderkant zijn VOLLEDIG VERSCHILLENDE KLEUREN. EEN ANDER PROBLEEM - ze hield mijn koelgekleurde platina niet aan mijn uiteinden zoals ik had gevraagd, ze zien er precies dezelfde kleur uit als de bovenste helft van mijn hoofd. WTF? Ik was niet zo boos toen ik de dag nadat ik het voor elkaar had gekregen voor het eerst hierover contact met ze opnam. Ik stuurde een leuke mail met foto's van mijn haar. Geen antwoord. Ik wist dat ze de volgende 5 dagen gesloten waren voor Kerstmis, dus ik wachtte geduldig op een antwoord. Geen antwoord. Ik heb de salon vorige week elke dag gebeld (ik heb nog eens 2 keer gemaild en FB-berichten gestuurd) om gewoon te horen dat Angeline mijn e-mails had ontvangen + bevestigd en genoeg had gegeven om een ​​klus van $ 800 te repareren die ik niet leuk vond . Hoe meer ze me negeerde, hoe bozer ik werd. Ik ben nu 2 dagen verlegen van het merk van 2 weken en er is volledige RADIO STILTE. Ik kreeg eindelijk een reactie op FB dat ik 'eind van de week' een reactie zou krijgen. Ik heb $ 800 betaald en ik verdien niet zoveel als een telefoontje of e-mail om een ​​afspraak te maken om te zien wat er kan worden gedaan? MOETEN KLANTEN 2 WEKEN WACHTEN OM TERUG TE HOREN? Zelfs dan vertrouw ik er niet op dat ze contact met me opneemt of ooit iets zal doen om dit op te lossen, want ze doet er duidelijk niet aan om mensen een goed gevoel over zichzelf te geven. Nooit in MIJN HELE LEVEN heb ik zo'n slechte klantenservice gezien. Ik kan niet geloven dat klanten zo worden behandeld, vooral als ze dat soort geld uitgeven. Ik ga dit overal plaatsen waar ik kan om het bekend te maken. VERMIJD FDP TOT ALLE KOSTEN.

Opmerkingen / Recensies zijn de subjectieve mening van Travel Gay gebruikers, niet van Travel Gay.