Subur Hotel Sitges

3-Sterrenhotel in Paseo de la Ribera s/n, Sitges, Spanje

Waarom Travel Gay houdt van dit hotel?

2017 meest geboekt
2017 meest geboekt

Top 50

2019 meest geboekt
2019 meest geboekt

Top 50

7.2

Publieksbeoordeling

Gebaseerd op 2434 stemmen

tarief Voorstad Hotel Sitges
Dicht bij Gaystrand en bars. Waar voor je geld.

Hotelbeschrijving

De locatie van Hotel Subur is moeilijk te verslaan. Beide Gaystrand Playa de la Bassa en Placa Industria (het centrum van het Gay-uitgaansleven) liggen op minder dan 2 minuten lopen van Hotel Subur.

Dit hotel aan het strand biedt een goede prijs-kwaliteitverhouding, schone, eenvoudig ingerichte maar comfortabele kamers. De grotere superior units hebben een geweldig uitzicht op zee en een eigen balkon dat ideaal is om mensen te kijken. Alle kamers zijn voorzien van airconditioning, satelliettelevisie en gratis WiFi.

Subur serveert een ontbijtbuffet. Lunch, diner en drankjes zijn de hele dag verkrijgbaar in het Sportcafé op de begane grond. Net als het strand, zijn de stad en de gay-gelegenheden slechts een paar minuten lopen van het hotel. Een consequent populaire keuze op Travel Gay.

Diensten en faciliteiten

Airconditioning

Bar

Restaurant

Kluis/ Safe

Telefoonnummer

TV

wireless internet

24 uur inchecken

Babysitservice

Strijkfaciliteiten

Kies uw kamers op Voorstad Hotel Sitges

Kamers en gasten
1 Studio's 2 Volwassenen
Dit hotel is volgeboekt voor deze data. Wijzig uw data om de beschikbaarheid te controleren of een alternatief hotel te zoeken Sitges
S
Stephen

16-oktober-2018

Vermijd dit hotel als je Engels bent.

Weet niet echt waar te beginnen. We boekten de Subur voor twee weken vanaf 14 september. Na het lezen van beoordelingen besloten we om te upgraden naar kamers met balkon. Ik had het hotel ruim van tevoren gemaild om er zeker van te zijn dat we de kamers bij aankomst hadden ontvangen. Nou, dit is waar de problemen begonnen, er waren er 4 in onze groep, dus ze werden allemaal goed ingecheckt en vonden onze kamers. We kregen kamer 109. Een woord voor deze kamer is VILE. Verf komt van muren, nauwelijks ruimte tussen het bed om door de kleinste badkamers te bewegen, zelfs het bad was geverfd met glans die aan het afbladderen was. Het was schokkend. Niet om te klagen dachten we goed dit is wat het is nooit meer maar laten we genieten van onze vakantie. We gingen na de reis wat eten en chillen. Bij onze aankomst terug in het hotel gingen we naar de kamer van mijn ouders op de 3e verdieping, daar was de kamer licht en luchtig en zoveel mooier dan de onze, dus besloot ik met de receptie te praten omdat ze ons € 20.00 in rekening brachten. kamer. Welnu, dit is waar het enorm bergafwaarts gaat. Ik ging naar de receptie om te informeren naar een andere kamer, misschien niet het beste idee, omdat ik te maken had met de meest onbeschofte receptioniste die ik ooit ben tegengekomen. Ik legde uit dat de kamer 2 weken te klein was voor mezelf en mijn man en echt niet de € 20.00 waard was. XNUMX per nacht extra die ik betaalde. Hierop kreeg ik een agressieve NEE en een zwaai met de hand om me te gebaren om weg te gaan omdat ze niet meer geïnteresseerd was om met me te praten, dus ik vroeg waarom niet en opnieuw zwaaide ze met haar hand in mijn gezicht om het me te vertellen om te vertrekken, tegen die tijd was mijn humeur aan het stijgen en schaamde ik me meer en schrok ik van de onbeschoftheid van de receptioniste, dus ik vroeg me af hoe je met je gasten in dit hotel praat, opnieuw werd ik totaal genegeerd. Ik ben nog nooit zo beschaamd en boos geweest door de onbeschoftheid, ik besloot om met de receptioniste te praten die ons incheckte, ik vroeg me af of deze dame zo tegen iedereen spreekt. kamer, maar het kan een paar dagen duren. Ik liet het daar achter en vertelde hem dat ik met het management moest praten over haar gedrag. Eenmaal terug in mijn kamer besloot ik met Jet 2 te praten, die helemaal briljant was en aanbood om ons meteen te verhuizen, ik weigerde omdat alleen ik en mijn man het waren en dat zou mijn ouders in de hel achterlaten. Het duurde tot de 17e om met de front of house manager te praten, wat een tijdverspilling was dat. De receptioniste had een getuige gevonden van onze woordenwisseling die er niet eens was terwijl ze zo overduidelijk onbeschoft was. Deze dame was Spaans (geen verrassing). van een verhaal en dat ging ze geloven, toen ik vroeg of ze de camerabeelden had gezien, zei ze dat ze dat niet hoefde te doen en dat ze dat ook niet mag alleen de politie. Nooit eerder van gehoord, maar wie ben ik om dat te betwijfelen. We kregen na 3 dagen kamers verplaatst, maar wat een vreselijke start van onze vakantie, alleen omdat je niet tevreden bent met je kamerstandaard. De pub / restaurant was niet veel beter, nooit tafels afruimen, dus als je ze zelf opruimt, word je geschreeuwd. Ruim de tafels goed af zodat uw klanten kunnen zitten en eten. Al met al een heel slecht gerund hotel, er zijn veel mooiere hotels in Sitges met een lagere sterrenclassificatie. Vermijd als je een vervallen hotel wilt. Ik moet zeggen dat de schoonmakers in het hotel fantastisch zijn. Onze kamer was uiteindelijk altijd vlekkeloos. Dat is ongeveer het enige goede wat ik kan zeggen over dit hotel. Ik weet dat het management wacht op een sarcastische reactie, want dat is alles wat ze lijken te doen. Hier is de reactie van het hotel, volkomen schokkend. Beste Stephen, Bedankt voor het delen van uw review over uw laatste bezoek aan ons hotel. We gaan niet sarcastisch zijn, aangezien we opmerkingen van onze klanten zeer serieus nemen.

Opmerkingen / Recensies zijn de subjectieve mening van Travel Gay gebruikers, niet van Travel Gay.