Pullman Bangkok Hotel G

Locatie Icoon

188 Silom Road, Bangkok, Thailand

Een van de meest populaire hotels in Bangkok in zijn klasse op Travel Gay Azië. Het Pullman Hotel G biedt zeer moderne kamers, compleet met een restaurant, een bar, een fitnessruimte en een zwembad.

De kamers hebben een geweldig uitzicht door de kamerhoge ramen, met fantastisch comfortabele bedden en kussens en hypermoderne ontwerpen.

De Pullman is binnen handbereik van De Gaybars van Bangkok en Dansclubs (een paar minuten met de taxi of 10 minuten te voet). sauna Mania is ook een korte loopafstand, net als verschillende gay spa's. Regelmatige speciale aanbiedingen en kortingen.
Voordelen:
Marc

29-Jan-2016

Geweldig ontbijt. Warme AC

Mijn partner en ik kwamen laat aan en werden hartelijk begroet door een aardige heer bij de receptie. We checkten in onze kamer en gingen naar het nabijgelegen nachtleven. We hebben wat boodschappen gedaan (om 1 uur 's nachts), hebben een hapje gegeten en zijn naar bed gegaan. We hadden onze kamer met ontbijt besteld, dus we zorgden ervoor dat we onze roomservicekaart invulden voordat we naar bed gingen. De volgende ochtend lieten we ze iets eerder komen, zodat we onze jetlag uit ons lichaam konden dwingen. Om 8 uur arriveerde ons prachtig versierde eten. De verspreiding was lekker fris. Toen de zon het gebouw begon te verwarmen, had onze AC het moeilijk om koude lucht naar buiten te pompen. Ik leef in een koud, droog klimaat en ben een grote baby als het gaat om warmte tijdens het slapen. Anders dan dat was het hotel al met al prachtig. We hebben het restaurant op het dak bekeken, dat een geweldig uitzicht had. De Tapas lieten veel te wensen over, maar ik ben een tapasnobe omdat ik in Andalusië woonde. Ik zou daar misschien weer blijven als ik terugga, maar het is duurder geworden of misschien is de dollar een beetje gedaald. Wie weet! Doe het. We gingen naar het Gaygebied, dat op korte loopafstand lag, en hadden een beetje plezier en ontmoetten een aantal hete lokale bewoners. Na een enorme dosis gele fevah gingen we terug naar het hotel (om 6 uur 's ochtends), kregen ons eten snel bezorgd na anderhalf uur slaap.. en daarna uitgecheckt. Leuke plek voor kunstzinnige Gay's en dergelijke.

Opmerkingen / Recensies zijn de subjectieve mening van Travel Gay gebruikers, niet van Travel Gay.