Pullman Bangkok Hotel G
Even geduld aub...

Pullman Bangkok Hotel G

188 Silom Road, Bangkok, Thailand  kaart
Waarom dit hotel ?: Dichtbij het gay-nachtleven. Grote waarde en faciliteiten. Populaire keuze.

Een van de meest populaire hotels in Bangkok in zijn klasse op Travel Gay Azië. Het Pullman Hotel G biedt zeer moderne kamers, compleet met een restaurant, een bar, een fitnessruimte en een zwembad.

De kamers hebben een geweldig uitzicht door de kamerhoge ramen, met fantastisch comfortabele bedden en kussens en hypermoderne ontwerpen.

De Pullman is binnen handbereik van De Gaybars van Bangkok en Dansclubs (een paar minuten met de taxi of 10 minuten te voet). sauna Mania is ook een korte loopafstand, net als verschillende gay spa's. Regelmatige speciale aanbiedingen en kortingen.

Kenmerken

bar, café, restaurant, massage, sauna, jacuzzi / warm zwembad, fitnessruimte, spa, gratis wi-fi

Bijgewerkt: 13-jun-2022

rapporteer verkeerde informatie
voeg een evenement toe

Travel Gay Gemeenschapsfoto's 0

Upload je foto's

Door te uploaden verleen je ons een licentie om de foto's te gebruiken.
Foto's worden beoordeeld voordat andere mensen ze kunnen zien.

Travel Gay Beoordelingen van Pullman Bangkok Hotel GLaat beoordeling achter

1. M Marc
    Geweldig ontbijt. Warme AC

“Mijn partner en ik kwamen laat aan en werden hartelijk begroet door een aardige meneer bij de receptie. We checkten in onze kamer en gingen naar het nabijgelegen nachtleven. We hebben wat boodschappen gedaan (om 1 uur 's nachts) en hebben een hapje gegeten en zijn naar bed gegaan. We hadden onze kamer met ontbijt besteld, dus zorgden we ervoor dat we onze roomservicekaart invulden voordat we naar bed gingen. De volgende ochtend lieten we ze een beetje vroeg komen, zodat we onze jetlag uit ons lichaam konden persen. Om 8 uur arriveerde ons heerlijke versierde eten. De spread was lekker fris. Toen de zon het gebouw begon te verwarmen, leek het alsof onze airco het moeilijk had om koude lucht uit te pompen. Ik leef in een koud, droog klimaat en ben een grote baby over warmte tijdens het slapen. Anders dan dat was het hotel al met al prachtig. We hebben het restaurant op het dak bekeken dat een geweldig uitzicht had. De tapas lieten veel te wensen over, maar ik ben een tapasnobe omdat ik in Andalusië woonde ... Maar voor het minder bedreven palet kan men tevreden zijn. Misschien blijf ik daar weer als ik terug ga, maar het is duurder geworden of misschien is de dollar een beetje gedaald. Wie weet! Doe het. We gingen naar de Gaybuurt die op korte loopafstand lag en hadden een beetje plezier en ontmoetten een aantal hete lokale bewoners. Na een enorme dosis gele fevah gingen we terug naar het hotel (om 6 uur 's ochtends) kregen we ons eten prompt bezorgd na anderhalf uur slapen .. en daarna uitgecheckt. Leuke plek voor kunstzinnige Gay's en dergelijke. "

29-Jan-2016

Schrijf een opmerking of recensie over Pullman Bangkok Hotel G

Uw ervaring en opmerkingen kunnen andere Gayreizigers echt helpen.

Uw achternaam en e-mailadres worden NIET gepubliceerd.
Door een recensie in te dienen, gaat u ermee akkoord dat u wordt toegevoegd aan onze mailinglijst.
Voer uw e-mailadres zorgvuldig in - we kunnen een verificatieverzoek sturen.
We zullen uw persoonlijke gegevens met niemand delen.
We controleren elke recensie voor publicatie.
Jij kunt lezen ons moderatie- en fotobeleid hier.