Gay groepsreis: cruise door Kroatië

Croatia Cruise

OutOfOffice-logo

Over deze reis

Ervaar de hoogtepunten van gay zeilen Kroatië met deze groepsreis door Dubrovnik, Brac en Split. Vaar over de Adriatische Zee op een luxe catamaran met mede-Gayreizigers en een Gay-bemanning.

Vertrekdata

Bel onze reisexperts:

+ 44 2071571570

Uitsplitsing van groepsreizen

Dubrovnik-3098148_1920
Dag 1: Dubrovnik
Geniet op uw gemak van Dubrovnik voordat u om 5 uur aan boord gaat. Eenmaal aan boord wordt u door onze Gay-schipper naar uw hut gebracht.
zomer-2544716_1920
Dag 2: Mljet
Vanochtend begint onze reis, terwijl we richting het eiland Mljet varen. Voordat we onze bestemming bereiken, stoppen we voor de lunch en om te zwemmen in een nabijgelegen baai. Later zullen we aanmeren in Sobra, de belangrijkste haven van het eiland.
middeleeuws-1878839_1920 (2)
Dag 3: Korcula
De bestemming van vandaag is Korcula, een goed bewaard gebleven middeleeuws stadje en de geboorteplaats van Marco Polo. Voordat we echter in Korcula aankomen, varen we langs de indrukwekkende kust van Peljesac het smalle kanaal in.
sea-2760166_1920
Dag 4: Lastavo
Nadat we Korcula hebben verlaten, gaan we verder naar Lastavo. Verken de prachtige natuurlijke baaien, schilderachtige baaien en uitzichten van het eiland vanaf het meteorologische station.
vis-2965282_1920 (1)
Dag 5: Vis
Vanuit Lastavo varen we naar het eiland Vis. Met vierenvijftig baaien en inhammen hebben we volop keuze waar we willen stoppen voor de lunch en een duik.
kroatië-238325_1920 (1)
Dag 6: Brac
De laatste stop vóór Split op deze gay zeiltocht is Brac. Als een van de grootste eilanden heeft Brac een diepe baai waar je heerlijk kunt stoppen. We overnachten in Milna, een charmant dorpje aan de baai.
sea-1147666_1920
Dag 7: Trogir
Voordat we terugkeren naar Trogir, Split, stoppen we bij een laatste baai voor een nieuwe duik in warm water.
split-1272629_1920
Dag 8: Vertrek
Onze terugkeer naar Split markeert het einde van deze gay zeilcruise door Kroatië.
Bel onze reisexperts
+ 44 2071571570
Verdere informatie

U vaart in stijl op de Lord of the Glens, een prachtig Schots cruiseschip. Het is een elegant zeevarend jacht dat door het Caledonisch Kanaal kan varen maar ook over de Atlantische Oceaan kan varen. Dit wordt een all LGBT-reis van niet meer dan 54 gasten. Verwacht elke ochtend een Schots ontbijt en 's avonds entertainment.

Wat nu?

Om aan de slag te gaan, dient u een aanvraag in en een van onze deskundige teams neemt binnen de komende 24 uur contact met u op om uw vereisten te bespreken. Alle prijzen op onze website zijn exclusief vluchten, maar die kunnen we natuurlijk wel voor je regelen.

Wat zeggen onze klanten
  • Anthony S.

Getuigenis Stars

Stellaire service. Stellaire producten. Geweldige mensen en het wordt zoveel beter als je de telefoon oppakt en belt.

• John

Super klantgerichte service. Vanaf het eerste contact heb ik warme, efficiënte, vriendelijke en flexibele service gehad.

• Tiberiu

Getuigenis Stars

Ik heb vertrouwen in geven Out Of Office een 5-sterren beoordeling! Ze zijn zonder twijfel een van de leiders in deze ruimte.