Gay groepsreis: Kroatisch eilandhoppen

Croatian Island Hopping

OutOfOffice-logo

Over deze reis

Vaar door de prachtige Kroatische eilanden op een luxe catamaran tijdens deze gay zeiltocht. Verken Split, Dubrovnik en Hvar met gelijkgestemde reizigers en een Gayseksuele bemanning.

Vertrekdata

Bel onze reisexperts:

+ 44 2071571570

Uitsplitsing van groepsreizen

city-3257525_1920
Dag 1: Trogir
Uw gay zeiltocht begint in Trogir, gelegen naast Split in een grote baai. Het instappen begint vanaf 5 uur.
natuur-940659_1920
Dag 2: Hvar
De bestemming van vandaag is het "St. Tropez van Kroatië". Hvar, de thuisbasis van kleine eilanden met talloze baaien, is de ideale plek voor een duik in het warme water.
sea-2157064_1920
Dag 3: Vis
De thuisbasis van een groot aantal baaien en inhammen (54 in totaal), onze volgende stop is het eiland Vis. Geniet van een lunch en een zwempauze voordat we de stad in varen.
middeleeuws-1878839_1920 (1)
Dag 4: Korcula
We vertrekken naar de eilanden van Korcula en varen de diepe baai van Vela Luka in. Korcula staat bekend om zijn overvloed aan vegetatie en is een geweldige plek om het adembenemende landschap van de Adriatische Zee te ervaren. Hier meren we aan voor de nacht en dineren we aan boord van het schip.
lastovo-2766621_1920
Dag 5: Lastavo
Verken vandaag het groen en de pittoreske natuurlijke baaien van Lastavo. Ga naar het meteorologische station op de top als je adembenemende uitzichten wilt ervaren.
adriatisch-1984154_1920
Dag 6: Mljet
Vandaag vervolgen we onze zeiltocht over de Adriatische Zee, naar het Nationaal Park op het eiland Mljet. Huur een fiets en verken het eiland op je gemak of breng een bezoek aan het benedictijnenklooster. Vanavond genieten we van een heerlijke lokaal gemaakte maaltijd gekookt op een buitenvuur.
Dubrovnik-522680_1920
Dag 7: Dubrovnik
Onze laatste volledige zeildag brengt ons naar Dubrovnik. Dubrovnik is populair bij toeristen en heeft een unieke politieke en culturele geschiedenis. Vanavond dineren we in de oude stad.
oude-stad-1081351_1920
Dag 8: Vertrek
Als onze reis ten einde loopt, bereid je dan voor om afscheid te nemen van je Gay-bemanning en medezeilreizigers. Geniet van het ontbijt voordat u van boord gaat.
Bel onze reisexperts
+ 44 2071571570
Verdere informatie

U vaart in stijl op de Lord of the Glens, een prachtig Schots cruiseschip. Het is een elegant zeevarend jacht dat door het Caledonisch Kanaal kan varen maar ook over de Atlantische Oceaan kan varen. Dit wordt een all LGBT-reis van niet meer dan 54 gasten. Verwacht elke ochtend een Schots ontbijt en 's avonds entertainment.

Wat nu?

Om aan de slag te gaan, dient u een aanvraag in en een van onze deskundige teams neemt binnen de komende 24 uur contact met u op om uw vereisten te bespreken. Alle prijzen op onze website zijn exclusief vluchten, maar die kunnen we natuurlijk wel voor je regelen.

Wat zeggen onze klanten
  • Anthony S.

Getuigenis Stars

Stellaire service. Stellaire producten. Geweldige mensen en het wordt zoveel beter als je de telefoon oppakt en belt.

• John

Super klantgerichte service. Vanaf het eerste contact heb ik warme, efficiënte, vriendelijke en flexibele service gehad.

• Tiberiu

Getuigenis Stars

Ik heb vertrouwen in geven Out Of Office een 5-sterren beoordeling! Ze zijn zonder twijfel een van de leiders in deze ruimte.