Gay groepsreis: naakt zeilen Dubrovnik, Brac, Split

Nude Sailing Dubrovnik, Brac, Split

OutOfOffice-logo

Over deze reis

Vaar door het prachtige Kroatië op een luxe jacht met mede-Gay-naaktreizigers en een Gay-naakte bemanning. Ervaar de cultuur in Dubrovnik, de schoonheid van Brac en de rust van Split tijdens dit gay naaktzeilavontuur.

Vertrekdata

Bel onze reisexperts:

+ 44 2071571570
Gay groepsreis: naakt zeilen Dubrovnik, Brac, Split

Uitsplitsing van groepsreizen

dubrovnik-3116414_1920 (2)
Dag 1: Dubrovnik
Breng de dag op uw gemak door in Dubrovnik voordat u vanaf 5 uur aan boord van het luxe jacht springt.
horizon-3394270_1920
Dag 2: Miljet
Vandaag reizen we naar het eiland Miljet. Voordat we onze bestemming bereiken, hebben we de keuze uit verschillende baaien om te stoppen en te genieten van een duik en een lunch.
middeleeuws-1878839_1920
Dag 3: Korcula
Onze bestemming vandaag is Korcula, een van de best bewaarde middeleeuwse steden van de Middellandse Zee en de geboorteplaats van Marco polo.
wateren-3257349_1920
Dag 4: Scedro
Op weg naar Hvar stoppen we bij het kleine eiland Scedro. Geniet hier van de rust, want de natuurlijke baai heeft 0 inwoners en slechts één restaurant. Verfris uzelf met een duik in de baai.
hvar-62677_1920
Dag 5: Hvar
Ontspan aan boord van het jacht terwijl we rustig de oude haven van Hvar binnenvaren. We gaan voor anker in een van de vele afgelegen baaien van Hvar voordat we een veerboot nemen naar de stad zelf.
kroatië-238325_1920
Dag 6: Brac
Onze laatste stop voordat we in Split aanmeren is het eiland Brac. Brac is een van de grootste eilanden in de regio en heeft een diepe baai met de stad Milna. We overnachten in dit charmante dorpje voordat we terugkeren naar Split.
water-3111275_1920
Dag 7: Brac naar Split
Op de terugweg naar Split (Trogir) genieten we van een laatste duik in het water van een van de vele baaien.
water-3097764_1920
Dag 8: Vertrek
Geniet aan boord van een heerlijk ontbijt voordat u afscheid neemt van uw medereizigers en naakte gay crew.
Bel onze reisexperts
+ 44 2071571570
Verdere informatie

U vaart in stijl op de Lord of the Glens, een prachtig Schots cruiseschip. Het is een elegant zeevarend jacht dat door het Caledonisch Kanaal kan varen maar ook over de Atlantische Oceaan kan varen. Dit wordt een all LGBT-reis van niet meer dan 54 gasten. Verwacht elke ochtend een Schots ontbijt en 's avonds entertainment.

Wat nu?

Om aan de slag te gaan, dient u een aanvraag in en een van onze deskundige teams neemt binnen de komende 24 uur contact met u op om uw vereisten te bespreken. Alle prijzen op onze website zijn exclusief vluchten, maar die kunnen we natuurlijk wel voor je regelen.

Wat zeggen onze klanten
  • Anthony S.

Getuigenis Stars

Stellaire service. Stellaire producten. Geweldige mensen en het wordt zoveel beter als je de telefoon oppakt en belt.

• John

Super klantgerichte service. Vanaf het eerste contact heb ik warme, efficiënte, vriendelijke en flexibele service gehad.

• Tiberiu

Getuigenis Stars

Ik heb vertrouwen in geven Out Of Office een 5-sterren beoordeling! Ze zijn zonder twijfel een van de leiders in deze ruimte.