Gay Groepsreis: Naakt zeilen Lefkas, Parga en Corfu

Nude Sailing Lefkas, Parga and Corfu

OutOfOffice-logo

Over deze reis

Ervaar de schoonheid van de Ionische Zee met deze gay naakt zeiltocht naar Griekenland. Geniet van het prachtige blauwe water, de natuurlijke baaien en de eeuwenoude geschiedenis terwijl je reist met andere Gayreizigers en een Gayseksuele bemanning.

Vertrekdata

Bel onze reisexperts:

+ 44 2071571570
Gay Groepsreis: Naakt zeilen Lefkas, Parga en Corfu

Uitsplitsing van groepsreizen

poort-528502_1920 (1)
Dag 1: Lefkas
Het instappen begint vanaf 5 uur in de stad Lefkas. Je wordt begroet en aan boord genomen door je Gayschipper. Begin je gay naakt zeiltocht met een welkomstdrankje en strijk neer in je hut.
parga-1163343_1920
Dag 2: Syvota
Onze reis gaat verder terwijl we verder varen naar Syvota, aan de zuidkust van Lefkas. Syvota is een mooi dorp, uitgerust met een afgelegen baai waar we zullen overnachten.
middag-1389669_1920 (1)
Dag 3: Preveza
Geniet van het loungen op de boot terwijl we langs de oostkust van Lefkas naar Preveza varen. Deze bekende zeilbestemming is de volgende stop op onze gay naakt zeiltocht.
parga-3277546_1920
Dag 4: Parga
De bestemming van vandaag is de schilderachtige stad Parga. Gelegen in een kleine baai aan de Ionische Zee, kijk omhoog om heuvels te zien die bedekt zijn met levendig gekleurde huizen. Als u op zoek bent naar een pa0ramisch uitzicht over de baai, klim dan omhoog naar het Venetiaanse kasteel. Je hebt ook de kans om te loungen op enkele van de prachtige stranden voordat we ons installeren voor de nacht.
strand-1762057_1920 (2)
Dag 5: Paxoi
Vandaag bezoeken we de kleinste eilandengroep in de regio, Paxoi. Voordat we onze ligplaats in de stad Laka bereiken, bezoeken we de beroemde blauwe grotten van Paxoi.
santiago-van-compostela-1772640_1920
Dag 6: Plataria
Terwijl we richting het vasteland van Griekenland varen, stoppen we voor de lunch in weer een andere baai. Vanavond verblijven we in het kustplaatsje Plataria.
griekenland-1370502_1920
Dag 7: Corfu
Op de laatste volle dag van onze zeiltocht bezoeken we de hoofdstad van Corfu, Corfu-stad. Verken de ruïnes van oude Venetiaanse gebouwen die werden beschadigd door een aardbeving in de oude binnenstad van Corfu.
beach 682085_1920
Dag 8: Vertrek
Onze Gay-naaktzeiltocht komt vandaag tot een einde terwijl u zich voorbereidt om van boord te gaan.
Bel onze reisexperts
+ 44 2071571570
Verdere informatie

U vaart in stijl op de Lord of the Glens, een prachtig Schots cruiseschip. Het is een elegant zeevarend jacht dat door het Caledonisch Kanaal kan varen maar ook over de Atlantische Oceaan kan varen. Dit wordt een all LGBT-reis van niet meer dan 54 gasten. Verwacht elke ochtend een Schots ontbijt en 's avonds entertainment.

Wat nu?

Om aan de slag te gaan, dient u een aanvraag in en een van onze deskundige teams neemt binnen de komende 24 uur contact met u op om uw vereisten te bespreken. Alle prijzen op onze website zijn exclusief vluchten, maar die kunnen we natuurlijk wel voor je regelen.

Wat zeggen onze klanten
  • Anthony S.

Getuigenis Stars

Stellaire service. Stellaire producten. Geweldige mensen en het wordt zoveel beter als je de telefoon oppakt en belt.

• John

Super klantgerichte service. Vanaf het eerste contact heb ik warme, efficiënte, vriendelijke en flexibele service gehad.

• Tiberiu

Getuigenis Stars

Ik heb vertrouwen in geven Out Of Office een 5-sterren beoordeling! Ze zijn zonder twijfel een van de leiders in deze ruimte.