Groepsreis voor Gay's: avontuur in Patagonië

Patagonia Adventure

OutOfOffice-logo

Over deze reis

Dit wordt een onvergetelijk avontuur. Verken de landschappen van Patagonië en trek langs blauwe gletsjers, wandel de bergen in en bezoek een eiland met 60,000 Magelhaenpinguïns. Als je een avonturier bent, is dit een must.

Vertrekdata

Bel onze reisexperts:

+ 44 2071571570
Groepsreis voor Gay's: avontuur in Patagonië

Uitsplitsing van groepsreizen

Chili
DAG 1: PUNTA ARENAS
Vanuit uw hotel wordt u naar de luchthaven gebracht. Avond ter vrije besteding.
DAG 2: CITY TOUR
We maken een rondleiding door de stad en genieten van een panoramisch uitzicht vanaf “Cerro de la Cruz”. Je ziet de Straat van Magellan in de verte en bezoekt Museo Nao Victoria.
Chili
DAG 3: MAGDALENA-EILAND
Vandaag varen we naar Magdalena Island, voorbij de Straat van Magellan. Dit eiland herbergt 60,000 schattige Magelhaenpinguïns.
DAG 4: NATIONAAL PARK TORRES DEL PAINE
Deze ochtend gaan we naar het Torres Del Paine National Park en checken in in onze lodge. We trekken richting de Argentijnse grens en passeren de beroemde, met water bedekte toppen van Patagonië.
Chili
DAG 5: DE TORENS
We wandelen de bergen in en stoppen onderweg voor een kopje cacao. We hebben een lunchpakket aan de voet van Las Torres, omringd door een prachtig 360 graden uitzicht op de bergen.
DAG 6: FRANSE VALLEI TREK
We gaan aan boord van de “Hielos Patagonicos” en varen over Pehoe Lake. Daarna trekken we de Franse vallei in, waar we worden begroet met uitzicht op het Paine-massief.

We picknicken aan de voet van Mount Paine Grande, een verschrikkelijk lawinegebied. Maak je geen zorgen, we zullen veilig zijn!
Chili
DAG 7: TREKKING IN LAGO GRIJS
Vandaag gaan we op een machtige tocht, dus neem een ​​stevig ontbijt. We varen langs de ijsbergen van Gray Lake en maken ons klaar om de gletsjer in het basiskamp te betreden.

Zodra we naar de Gray Glacier zijn gevaren, worden we begroet door een blauw visioen van lagunes, rivieren en tunnels. Nadat we de gletsjer hebben overwonnen, keren we terug naar de lodge voor een welverdiende maaltijd en rust.
Chili
DAG 8: KAJAKKEN GRIJS MEER
Als het weer het toelaat, kajakken we naar de turquoise ijsbergen en passeren we de granieten muren van het Paine-gebergte. 's Avonds checken we in in ons hotel in Puerto Natales.
DAG 9: PUERTO NATALES
Als het weer het toelaat (weer!), gaan we zeilen langs de Patagonische fjorden en bezoeken we onderweg twee gletsjers. Bernardo O'Higgins National Park en ga naar het uitkijkpunt Glacier Serra0.

We lunchen bij de Balmaceda-gletsjer. 's Avonds hebben we een afscheidsmaaltijd.
Chili
Dag 10: Vertrek
Vandaag wordt u naar de luchthaven gebracht voor uw terugvlucht.
Bel onze reisexperts
+ 44 2071571570
Verdere informatie

U vaart in stijl op de Lord of the Glens, een prachtig Schots cruiseschip. Het is een elegant zeevarend jacht dat door het Caledonisch Kanaal kan varen maar ook over de Atlantische Oceaan kan varen. Dit wordt een all LGBT-reis van niet meer dan 54 gasten. Verwacht elke ochtend een Schots ontbijt en 's avonds entertainment.

Wat nu?

Om aan de slag te gaan, dient u een aanvraag in en een van onze deskundige teams neemt binnen de komende 24 uur contact met u op om uw vereisten te bespreken. Alle prijzen op onze website zijn exclusief vluchten, maar die kunnen we natuurlijk wel voor je regelen.

Wat zeggen onze klanten
  • Anthony S.

Getuigenis Stars

Stellaire service. Stellaire producten. Geweldige mensen en het wordt zoveel beter als je de telefoon oppakt en belt.

• John

Super klantgerichte service. Vanaf het eerste contact heb ik warme, efficiënte, vriendelijke en flexibele service gehad.

• Tiberiu

Getuigenis Stars

Ik heb vertrouwen in geven Out Of Office een 5-sterren beoordeling! Ze zijn zonder twijfel een van de leiders in deze ruimte.