Gay Groepsreis: Zeilen Lefkas, Parga, Corfu

Sailing Lefkas, Parga, Corfu

OutOfOffice-logo

Over deze reis

Ervaar het diepblauwe water, de stille baaien en de lokale cultuur op deze gay zeilreis door Griekenland. Van Lefkas tot Corfu reis je samen met gelijkgestemde gasten en een gay crew op deze groepsreis langs de Ionische eilanden.

Vertrekdata

Bel onze reisexperts:

+ 44 2071571570

Uitsplitsing van groepsreizen

lefkas-528506_1920 (1)
Dag 1: Lefkas
Uw reis begint bij aankomst in Lefkas-stad, waar u vanaf 5 uur aan boord kunt gaan. Bereid je voor om aan boord te worden verwelkomd door je Gayschipper, die je een welkomstdrankje zal aanbieden en je naar je hut zal leiden.
zonsondergang-strand-zeegezicht-1990101_1920
Dag 2: Sivota
Aan de zuidkust van Lefkas ligt het kleine stadje Sivota; dit prachtige dorp is waar we de nacht zullen doorbrengen.
middag-1389669_1920
Dag 3: Preveza
Ontspan aan boord van de boot terwijl we langs de oostkust van Lefkas naar Preveza varen. Preveza is een bekende zeilbestemming en daar zullen we de rest van de dag doorbrengen.
parga-1163344_1920
Dag 4: Parga
Onze volgende stop is de populaire vakantiebestemming Parga. Dit stadje ligt in een kleine baai aan de Ionische Zee en staat vol met kleurrijke huizen. Er is ook een Venetiaans kasteel dat een geweldig uitkijkpunt biedt.
sunset-352033_1920
Dag 5: Paxoi
Vandaag passeren we de prachtige blauwe grotten van Paxoi voordat we ons anker laten vallen in de stad Laka om de dag door te brengen.
griekenland-1484376_1920
Dag 6: Plateria's
Vandaag zal voornamelijk worden doorgebracht met zeilen richting het vasteland. Opnieuw stoppen we in een nabijgelegen baai om te lunchen en te zwemmen voordat we overnacht in Platerias.
landschap-2899507_1920
Dag 7: Corfu
Op onze laatste volledige dag samen bezoeken we de hoofdstad van Corfu, Corfu-stad. De oude stad is zeker een bezoek waard, omdat u de overblijfselen van oude Venetiaanse gebouwen kunt zien.
seitan-limania-strand-2636033_1920
Dag 8: Vertrek
Het is tijd om afscheid te nemen van je Gayseksuele bemanning en medereizigers, want vandaag markeert het einde van je zeilreis. Geniet van het ontbijt aan boord voordat u van boord gaat.
Bel onze reisexperts
+ 44 2071571570
Verdere informatie

U vaart in stijl op de Lord of the Glens, een prachtig Schots cruiseschip. Het is een elegant zeevarend jacht dat door het Caledonisch Kanaal kan varen maar ook over de Atlantische Oceaan kan varen. Dit wordt een all LGBT-reis van niet meer dan 54 gasten. Verwacht elke ochtend een Schots ontbijt en 's avonds entertainment.

Wat nu?

Om aan de slag te gaan, dient u een aanvraag in en een van onze deskundige teams neemt binnen de komende 24 uur contact met u op om uw vereisten te bespreken. Alle prijzen op onze website zijn exclusief vluchten, maar die kunnen we natuurlijk wel voor je regelen.

Wat zeggen onze klanten
  • Anthony S.

Getuigenis Stars

Stellaire service. Stellaire producten. Geweldige mensen en het wordt zoveel beter als je de telefoon oppakt en belt.

• John

Super klantgerichte service. Vanaf het eerste contact heb ik warme, efficiënte, vriendelijke en flexibele service gehad.

• Tiberiu

Getuigenis Stars

Ik heb vertrouwen in geven Out Of Office een 5-sterren beoordeling! Ze zijn zonder twijfel een van de leiders in deze ruimte.