Groepsreis voor Gay's: fiets langs de blauwe kust van Portugal

Cycle Portugal's Blue Coast

OutOfOffice-logo

Over deze reis

Fiets door Portugal op deze gay groepsreis en ontdek Europa's meest opkomende bestemming. Als je van fietsen houdt en van wijn houdt, dan is dit de reis voor jou.

Vertrekdata

Bel onze reisexperts:

+ 44 2071571570
Groepsreis voor Gay's: fiets langs de blauwe kust van Portugal

Uitsplitsing van groepsreizen

Portugal
DAG 1: LISSABON
Ons avontuur begint in Alfama, de meest elegante wijk van Lissabon. We verkennen de Moorse en Joodse invloeden in de architectuur en kijken 's avonds naar een Fado-optreden.
DAG 2: BLAUWE KUST
Vandaag fietsen we langs de Blauwe Kust. We bezoeken de wijnmakerij José Maria Fonseca, smaak Moscatel - waar deze regio beroemd om is. Na de lunch nemen we een Zodiac langs de kust van Arrabida, waar we misschien wel dolfijnen zien.
Portugal
DAG 3: SANTIAGO DE CACEM
Vandaag fietsen we in het natuurpark van Arrábida en nemen we een veerboot naar het schiereiland Troia. Rijdend langs de provincie Alentejo passeren we oude schoolboerderijen en kleine coffeeshops in het midden van 0where. Onze komst zal de lokale bevolking zeker iets geven om over te praten.
DAG 4: VOLGENS SIR FRANCIS DRAKE
Vandaag fietsen we door Romeinse ruïnes in Mirobriga, de oude stad Vila 0va - deze stad was ooit gastheer van Hannibal (leider van de Carthagers, 0t de Netflix-show!).
Portugal
DAG 5: VILA 0VA DE MILFONTES
Na een stevige fietstocht door de velden, verkennen we de stad Vila 0va de Milfontes - inclusief de schilderachtige kustlijn.
DAG 6: VEERRIJDEN
Vandaag fietsen we langs de Rio Seixe naar Zumbujeira do Mar. Let onderweg op afbrokkelende Moorse forten. We hebben een ontspannen avond in ons pension en heffen een glas of twee.
Portugal
DAG 7: ALGARVE KUST
Vandaag varen we langs de kust van de Algarve. Om de gruwel van Magaluf te vermijden, stoppen we in het funky stadje Lagos en eten we in een toprestaurant.
Dag 8: Vertrek
Vandaag wordt u naar de luchthaven gebracht voor uw terugvlucht.
Bel onze reisexperts
+ 44 2071571570
Verdere informatie

U vaart in stijl op de Lord of the Glens, een prachtig Schots cruiseschip. Het is een elegant zeevarend jacht dat door het Caledonisch Kanaal kan varen maar ook over de Atlantische Oceaan kan varen. Dit wordt een all LGBT-reis van niet meer dan 54 gasten. Verwacht elke ochtend een Schots ontbijt en 's avonds entertainment.

Wat nu?

Om aan de slag te gaan, dient u een aanvraag in en een van onze deskundige teams neemt binnen de komende 24 uur contact met u op om uw vereisten te bespreken. Alle prijzen op onze website zijn exclusief vluchten, maar die kunnen we natuurlijk wel voor je regelen.

Wat zeggen onze klanten
  • Anthony S.

Getuigenis Stars

Stellaire service. Stellaire producten. Geweldige mensen en het wordt zoveel beter als je de telefoon oppakt en belt.

• John

Super klantgerichte service. Vanaf het eerste contact heb ik warme, efficiënte, vriendelijke en flexibele service gehad.

• Tiberiu

Getuigenis Stars

Ik heb vertrouwen in geven Out Of Office een 5-sterren beoordeling! Ze zijn zonder twijfel een van de leiders in deze ruimte.