Gay Group Trip: Israëlische geschiedenis, erfgoed en trots

Israeli History, Heritage And Pride

OutOfOffice-logo

Over deze reis

Israël is even groot als Wales. Het is geen groot land, maar het zit boordevol cultuur en geschiedenis. De drie grote mo0theïstische religies komen samen in Jeruzalem. Er zijn zoveel bijbelse ruïnes te zien dat het overweldigend kan zijn. Tijdens deze reis ontdek je het graf van koning David, de kamer van het laatste avondmaal, de Via Dolorosa en de kerk van het Heilig Graf. Je krijgt ook de kans om gewichtloos te drijven in de Ded Sea.

Israël is het meest Gayvriendelijke land in het Midden-Oosten en Tel Aviv is de Gayhoofdstad van de regio. Tel Aviv Pride zal plaatsvinden, dus we zullen een bezoek brengen. Je zult je geest verruimen met alle geschiedenis, het beste eten eten en feesten bij Pride. Wat heb je nog meer nodig? Je verblijft de hele reis in de beste accommodatie en reist met bestemmingsexperts.

Vertrekdata

5 juni 2024 dinsdag

Bel onze reisexperts:

+ 44 2071571570
Gay Group Trip: Israëlische geschiedenis, erfgoed en trots

Uitsplitsing van groepsreizen

Dag 1: Aankomst in Tel Aviv
Je wordt van de luchthaven Ben Gurion naar ons hotel aan het strand in Tel Aviv gebracht. Je ontmoet je medereizigers tijdens een welkomstdiner en vertelt over de avonturen die komen gaan.
Dag 2: Oud Jaffa en Nieuw Tel Aviv
Tel Aviv staat bekend als het 'Manhatten van het Midden-Oosten'. Het is de meest kosmopolitische stad in de regio en heeft een van de beste Gayscenes ter wereld. We bezoeken Independence Hall op Rothchild Blvd. Hier werd in 0 de onafhankelijkheid van Israël uitgeroepen door Ben Gurion. We bezoeken ook de eerste Joodse wijk van de stad
Dag 3: Galilea
Neve Tsedek
Dag 4: Galilea en de Golanhoogten
in het Jaffa-district. In Oud Jaffa
Dag 5: Op naar Jeruzalem
we zullen een van de belangrijkste havens van de oudheid zien. Salomo's tempel werd gebouwd met ceders die door deze haven werden aangevoerd.
Dag 6: Jeruzalem
Vandaag rijden we de 0e naar de oude stad Caesarea. Het werd gebouwd door Kind Herodes en opgedragen aan Augustus. Dat is oud! Het amfitheater en het aquaduct zijn nog intact (wat hebben de Romeinen ooit voor ons gedaan?). Op weg naar Galilea
Dag 7: Yad Vashem – Bethlehem
we bezoeken ook de steden Akko en Haifa. We rijden langs de groene landschappen van Galilea op weg naar ons nieuwe thuis voor de komende twee dagen. Een modern gastenverblijf van een kibboets. Maak je geen zorgen
Dag 8: Masada en de Dode Zee
het is erg comfortabel.
Dag 9: Tel Aviv
Vanmorgen nemen we een jeep naar de Golanhoogten en bezoeken de Banias
Dag 10: Trots van Tel Aviv
de belangrijkste bron van water voor de rivier de Jordaan. De Golanhoogten werden na de Zesdaagse Oorlog door Israël geannexeerd. We leren over het strategische belang ervan en bezoeken de oude synagoge van Katzrin. Evenals van groot militair belang
Gay Tel Aviv
Dag 11: Vertrek
de Golanhoogten zijn een wijngebied in opkomst. We bezoeken een boetiekwijnmakerij
veld_5ad4ee9532074
veld_5ad4eec432075
Bel onze reisexperts
+ 44 2071571570
Verdere informatie

U vaart in stijl op de Lord of the Glens, een prachtig Schots cruiseschip. Het is een elegant zeevarend jacht dat door het Caledonisch Kanaal kan varen maar ook over de Atlantische Oceaan kan varen. Dit wordt een all LGBT-reis van niet meer dan 54 gasten. Verwacht elke ochtend een Schots ontbijt en 's avonds entertainment.

Wat nu?

Om aan de slag te gaan, dient u een aanvraag in en een van onze deskundige teams neemt binnen de komende 24 uur contact met u op om uw vereisten te bespreken. Alle prijzen op onze website zijn exclusief vluchten, maar die kunnen we natuurlijk wel voor je regelen.

Wat zeggen onze klanten
  • Anthony S.

Getuigenis Stars

Stellaire service. Stellaire producten. Geweldige mensen en het wordt zoveel beter als je de telefoon oppakt en belt.

• John

Super klantgerichte service. Vanaf het eerste contact heb ik warme, efficiënte, vriendelijke en flexibele service gehad.

• Tiberiu

Getuigenis Stars

Ik heb vertrouwen in geven Out Of Office een 5-sterren beoordeling! Ze zijn zonder twijfel een van de leiders in deze ruimte.