Gay groepsreis: Salkantay Trek naar Machu Picchu

Salkantay Trek To Machu Picchu

OutOfOffice-logo

Over deze reis

Machu Picchu bereiken is niet eenvoudig, maar als je er bent, is het de moeite waard. Deze gay groepsreis neemt je mee op de Incatrail. Je kampeert in de schaduw van een gletsjer, ziet de ruïnes van het Inca-rijk en komt uiteindelijk aan in Machu Picchu.

Dit wordt een once in a lifetime avontuur.

Vertrekdata

22 juni 2024 vrijdag

Bel onze reisexperts:

+ 44 2071571570
Gay groepsreis: Salkantay Trek naar Machu Picchu

Uitsplitsing van groepsreizen

Lima
Dag 1 tot 2: Lima
Als u op de eerste dag vroeg aankomt, kunt u tegen een toeslag een rondleiding door de Pachacamac-ruïnes maken.

We maken een fietstocht door Lima en ontdekken de geschiedenis van Peru in het Larco Herrara Museum. 's Avonds dineren we in een toprestaurant.
Cusco
Dag 3 tot 4: Cusco
We nemen een korte vlucht naar Cusco, checken in in ons hotel en acclimatiseren aan de grote hoogte. De koloniale stad Cusco heeft genoeg te ontdekken en de omliggende heilige vallei.

Net buiten de stad verkennen we het fortcomplex Inca Sacsayhuaman en keren dan terug voor het diner in de trendy wijk San Blas.
Cusco
Dag 5: Salkantay Trail
Het Inca-rijk regeerde over Peru van ongeveer 1450 tot 1530. Vóór de Inca's bestond Peru uit vele gefragmenteerde gemeenschappen. Het rijk dat de Inca's creëerden was echt geweldig. Ze legden geavanceerde wegen aan en creëerden een administratieve bureaucratie. Zoals met zoveel rijken, moeten ze hebben gedacht dat die van hen eeuwig zouden duren.

De komst van de Spanjaarden zou een einde maken aan hun korte heerschappij. De snelle verovering van Spanje vernietigde het grootste deel van wat de Inca's hadden gebouwd. We zullen de ruïnes verkennen en proberen hun verhaal samen te voegen uit het puin van de geschiedenis.

We bezoeken de Inca-stad Limatambo, het dorp Mollepata en de Tarawasi-ruïnes. Vanavond kamperen we in de schaduw van een gletsjer bij Soyrococha.
Cusco
Dag 6: Hoge bergpas
Vandaag zullen we meer gletsjers zien als we de Salkantay-bergpas beklimmen en onderweg enkele chinchilla's in hun natuurlijke habitat zien.
Dag 7: Santa Teresa River Valley
Koffieliefhebbers opgelet: tijdens onze wandeling door de vallei van de Santa Teresa-rivier proberen we een aantal van 's werelds beste koffie. We gaan picknicken en kamperen in Lucmabamba.
Amazone-riviercruise en Machu Picchu Gay-groepsreis
Dag 8: Machu Picchu
Terwijl we naar de Inca Llactapata-ruïnes wandelen, vangen we de eerste glimp op van Macchi Picchu. We dalen dan af in de bamboebossen van de vallei van de Aobamba-rivier.
Machu Picchu
Dag 9: Machu Picchu
Vanmorgen nemen we een bus naar "The Lost City Of The Inca's", Machu Picchu. Een bergcitadel gebouwd door de Inca's, werd "herontdekt" in 1911 en is nu de meest iconische attractie van Peru. Het is een plek met een groot mysterie; 0 men weet waarom het is gebouwd.
Dag 10 en 11: Heilige Vallei
We bezoeken het fort Ollantaytambo, een fort dat werd gebruikt door het Inca-verzet toen de Spanjaarden binnenvielen. Het was ooit het landgoed van keizer Pachacuti.

Ons epische avontuur komt dan tot een einde. We keren terug naar Cusco en vliegen naar Lima voor onze retourvluchten.
Bel onze reisexperts
+ 44 2071571570
Verdere informatie

U vaart in stijl op de Lord of the Glens, een prachtig Schots cruiseschip. Het is een elegant zeevarend jacht dat door het Caledonisch Kanaal kan varen maar ook over de Atlantische Oceaan kan varen. Dit wordt een all LGBT-reis van niet meer dan 54 gasten. Verwacht elke ochtend een Schots ontbijt en 's avonds entertainment.

Wat nu?

Om aan de slag te gaan, dient u een aanvraag in en een van onze deskundige teams neemt binnen de komende 24 uur contact met u op om uw vereisten te bespreken. Alle prijzen op onze website zijn exclusief vluchten, maar die kunnen we natuurlijk wel voor je regelen.

Wat zeggen onze klanten
  • Anthony S.

Getuigenis Stars

Stellaire service. Stellaire producten. Geweldige mensen en het wordt zoveel beter als je de telefoon oppakt en belt.

• John

Super klantgerichte service. Vanaf het eerste contact heb ik warme, efficiënte, vriendelijke en flexibele service gehad.

• Tiberiu

Getuigenis Stars

Ik heb vertrouwen in geven Out Of Office een 5-sterren beoordeling! Ze zijn zonder twijfel een van de leiders in deze ruimte.